luni, 12 septembrie 2016

I m a g i n a r i u m By Ana Dumitru - Expozitie de fotografie de peisaj

Ana Dumitru te invita la prima expozitie personala care va avea loc la Seneca AntiCafe din strada Arhitect Ion Mincu, Nr. 1, sector 1, Bucuresti, intre 15 septembrie si 13 octombrie 2016Vernisaj :  15 Septembrie 2016, ora : 19:30. Locatia : Seneca Anticafe ( str. Arhitect Ion Mincu, nr. 1,Sector 1, Bucuresti).


Expozitia prezinta 28 de fotografii de peisaj din Romania. Autenticul si naturalul sunt cuvintele ce descriu cel mai bine esenta Romaniei, o tara bogata in istorie, arta si peisaje superbe. Zonele rurale sunt sufletul acestei tari. Aici, traditiile sunt adanc inradacinate, in multe locuri, viata se scurge ca acum cateva sute de ani.



Romania se mandreste cu unele dintre cele mai frumoase peisaje din Europa Centrala si de Sud-Est.

Sincer, nu te invit doar sa vezi cateva fotografii din Romania, ci te invit sa vezi si sa imi cunosti lumea. Aceasta este lumea mea...este lumea in care ma retrag si ma simt protejata. Fara prea multe cuvinte, cel mai frumos compliment pe care l-am primit a fost acela in care mi se spunea ca <<o bucatica din sufletul tau este in fiecare fotografie. Se vede si se simte asta.>> Cred ca mai bine de atat nu puteam nici eu sa descriu, asa ca te invit sa ma cunosti si sa imi cunosti universul. Te astept cu drag.” 

Expozitie sustinuta de Canon Romania. Curator : Sebastian Ionut Vasiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postare prezentată

Căutați «gleTierra» lui Aurel Tar la ICR

Vă recomand un eveniment cu adevărat inedit - expoziția de pictură «gleTierra», semnată de artistul vizual Aurel Tar și care este găzdui...